Zwroty i reklamacje

Konsument ma prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania nabytego przedmiotu. Kupujący ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny. Sprzedający zwraca koszt produktu powiększony o koszt najtańszej przesyłki dostępnej w ofercie sprzedającego. Aby odstąpić od umowy, należy wypełnić formularz zwrotu online – KLIKNIJ.

Przesyłkę należy nadać na adres do korespondencji:

eCom Andrzej Zieliński

Ul. Trakt Napoleoński 27/2

62-090 Rokietnica

W przypadku odstąpienia od umowy, sprzedający nie ponosi kosztów odesłania towaru.

Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwracanego towaru wysłanego na koszt sprzedającego.

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia awarii towaru lub jego niezgodności z opisem prosimy o wypełnienie formularza reklamacji online dostępnego tutaj – FORMULARZ REKLAMACJI.

Przesyłkę należy nadać na adres do korespondencji:

eCom Andrzej Zieliński

Ul. Trakt Napoleoński 27/2

62-090 Rokietnica

Po otrzymaniu zgłoszenia oraz paczki z reklamowanym towarem, nasi pracownicy poinformują Państwa o dalszym postępowaniu.

Podstawą zwrotu jest szczegółowe wypełnienie formularza zwrotu ze wskazaniem wady produktu. Formularz należy również dołączyć do paczki. Załączenie formularza zwrotu nie jest warunkiem skutecznego wykonania zwrotu.

W zależności od usterki i towaru reklamacje rozpatrywane są poprzez wymianę towaru na nowy, przekazanie towaru do serwisu lub ostatecznie w przypadku braku możliwości wymiany danego towaru zwrot pieniędzy.

Szczegółowe informacje dotyczące procesu reklamacyjnego znajdą Państwo w naszym Regulaminie (P.6 Reklamacja).